سال ۹۷ که از محسن هاشمی درباره کاندیداتوری‌اش درانتخابات ریاست‌جمهوری سوال شد، چنین پاسخ داده بود: «به نظرم کوته‌فکری است که من اکنون فکر کنم سال ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور می‌شوم و البته مشخص نیست تا آن موقع چه اتفاقاتی بیفتد».

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه آرمان نوشت: فواد صادقی درباره‌ احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ می‌گوید: از نظر عقلایی این امکان برای همه‌ افراد وجود دارد، اما ایشان بارها مصاحبه کرده‌ و گفته‌اند قصد ندارند در انتخابات سال ۱۴۰۰ کاندیدا شوند.

وی افزود: تا به الان حتی احتمال کاندیداتوری در انتخابات نیز مطرح نبوده است اما غیرممکن در این کشور وجود ندارد. یعنی تا به الان قصدی برای شرکت در انتخابات ندارند اما در آینده اینکه چه می‌شود، مشخص نیست.

  • نقش مادر در تصمیم محسن

سال ۹۷ که از محسن هاشمی درباره کاندیداتوری‌اش درانتخابات ریاست‌جمهوری سوال شد، چنین پاسخ داده بود: «به نظرم کوته‌فکری است که من اکنون فکر کنم سال ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور می‌شوم و البته مشخص نیست تا آن موقع چه اتفاقاتی بیفتد».

چند روز قبل هم مشاور محسن هاشمی‌رفسنجانی درباره احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ می‌گوید: از نظر عقلایی این امکان برای همه‌ افراد وجود دارد، اما ایشان بارها مصاحبه کرده‌ و گفته‌اند قصدی ندارند تا در انتخابات سال ۱۴۰۰ کاندیدا شوند.

فواد صادقی افزود: «تا به الان اینکه حتی احتمال کاندیداتوری در انتخابات نیز مطرح نبوده است اما غیر ممکن در این کشور وجود ندارد. یعنی تا به الان قصدی برای شرکت در انتخابات ندارند اما در آینده اینکه چه می‌شود، مشخص نیست».

اما در این میان نباید فراموش کرد که محسن هاشمی تابع نظر خانواده و به‌ویژه مادرش خانم عفت مرعشی است. خانم مرعشی سال‌ها با آیت‌ا... هاشمی زیست و از پستی‌ و بلندی‌های مناصب کلیدی اطلاع دارد، پس به‌خوبی می‌تواند محسن را در اخذ بهترین تصمیم یاری کند.

البته محسن هاشمی در سال ۹۷ در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان در مورد احتمال حضورش به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ با سکوت توام با خنده پاسخ داد و گفت آن بحثش جداست.

کد خبر 521300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صالحی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 2
    سلام هاشمی شاید انسانی بزرگ و بدون خودبزرگ بینی بود اما همانطور که در کتاب خاطراتش آمده بسیاری از کارهایش را توسط خانواده اش انجام میداد که شاید مداخله در امور کارشناسان بود خدایش رحمت کند اما شما دیگر در کارها روابط فامیلی را در نظر نگیرید این رویه ای غلط در سیاستمداران سده اخیر است
  • اسماعیل نوغانچی صالح IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    2 1
    جناب رییس شورا تاکنون با تعدیل اقتصادی پدر آشنا بودیم و از حمایت های خانواده محترم نیز آگاه هستیم که نتیجه اش شد روحانی و دیگر حاشیه ها
  • جعفر IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    2 0
    شما که همش طرفدار قشر سرمایدار هستید ودوست داری کشور با نظام سرمایداری مدیریت شود نه اسلامی خواهشن کاندید نشوید دنیا واخرتتان خراب نکنی
  • رضا بنانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 1
    این الله هاشمی دلسوزترین فرد برای کشور بود دوستدار آبادانی وپیشرفت کشور بود مردی بود که در زمان جنگفرمانده شجاع بود ود ر زمان صلح سردار سازندگی بود از جنگ با دشمن نمی هراسید ولی از مذاکره وگفتگو استقبال می کرد توهین و افترا کینه ورزان مانع از خدمات تیک به مردم نشد انسان وارسته‌ای که در این شرایط سخت نبودش ملموس است با اینکه بدخواهنش پس از فوتش دست از عناد با او برنداشتند نزدیکترین فرد به امام امت و شهید آیت الله دکتر بهشتی بود